Умій володіти собою/Files/images/володій собою.jpg


1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм - постійна зайнятість.
2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.
3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням. Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.
4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.
5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм - джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не через дрібниці.
6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.
7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.
8. Будь толерантною особистістю.


Як готувати домашні завдання. Поради учням

/Files/images/fd64bb4d2dcf.jpg1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не
зрозумів або з чимось не згодний.
3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
6. Між уроками роби перерви.
7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці).
9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал.
11. Складай план усної відповіді.
12. Перевіряй себе.


ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО РОЗВИТКУПІЗНАВАЛЬНОЇАКТИВНОСТІ ДИТИНИ

1. На розумовий розвиток дитини значною мірою впливає повсякденне оточення. Те, що дитина бачить, чує навколо себе, відображається нею, стає матеріалом, над яким працює її розум.

2.У розумовому вихованні велике значення має вико­нання посильних трудових доручень. Трудова діяльністьзбуджує активність та інтереси дитини, збагачує її знан­ня, чуттєві образи й враження.

3.Щоб не гасити дитячої допитливості, потрібно в доступній формі давати відповіді на дитячі запитання, спираючись на найпростіші конкретні факти.

4.Особливо корисно спонукати дитину самостійно знаходити відповіді на запитання.

5.Казковість, фантастичність і, одночасно, неймовір­на реальність мислення дитини формують у неї здатність до відкриття.

6.Не слід прагнути, щоб дитина була як усі. Помічайте успіхи дитини в розумовому зростанні.

7.Важливим засобом формування допитливості є заняття з малювання, ліплення, аплікації та інших видів образотворчої діяльності.

8.З дитиною потрібно якнайбільше говорити. При цьому мова батьків повинна бути максимально чіткою.

9.Важливе місце у формуванні допитливості дітей молодшого дошкільного віку займають конструкторські іграшки - будівельний матеріал, розрізні картинки, кольорова мозаїка.

10.Дорослі мають не тільки розширювати, а й збага­чувати словник дитини, удосконалювати правильне вживання граматичних категорій. Говорячи з дитиною, вони повинні вживати нові, доступні для її розуміння звороти, означення, вставні слова, метафори. Поступо­во дитина навчається їх розуміти і вживати у своїй мові.

11.Здатність дітей дивуватись є ґрунтом для вихо­вання інтересу до знань, до праці, формування мо­ральних якостей.


Як краще побудувати взаємини з однокласниками?

Рекомендації учням

· Познайомся з однокласниками. Чим більше дружніх контактів буде, тим більшим буде коло твого спілкування в колективі.

· Дізнайся, як їх звуть, розкажи про себе, дізнайся про школу, виявляй цікавість.

· Поводься природно, про людину говорять її вчинки, тільки вони можуть скласти тобі імідж.

· Не чекай загальної любові, однокласники спочатку будуть придивлятися до тебе, а потім уже полюблять чи навпаки. Це залежить від тебе.

· Бажано не виділятися в одязі. Обери стиль, максимально наближений до того, що носять учні у твоєму класі.

· Частіше усміхайся, непривітних людей ніхто не любить.

· Якщо ти чогось не знаєш, не соромся, спитай про це друзів.

· Знайди з друзями спільні інтереси, обміняйся контактами.

· Якщо комусь із твоїх друзів сумно, обережно розпитай, що сталося, запропонуй допомогу. Іноді від звичайної уваги стає краще.

· Про ставлення до себе можна судити з того, як часто до тебе звертаються за допомогою, за порадою, діляться секретом.


/Files/images/foto_2015/IMG_0001.jpg

/Files/images/foto_2015/IMG_0002.jpg

/Files/images/foto_2015/IMG_0003.jpg

/Files/images/foto_2015/IMG_0004.jpg

Атмосфера, в якій зростає Ваша дитина, відіграє важливу роль у гармонійному розвитку дитини.

Щоб не відбувалося навпаки, пам’ятайте:

· Якщо дитину карають фізично, вона вчиться битися;
· Якщо дитину принижують, вона вчиться бути сором’язливою;
· Якщо дитина живе в страху, вона вчиться побоюватися;
· Якщо дитину соромлять, вона вчиться відчувати себе винуватою;
· Якщо дитина живе в терпимості, вона вчиться бути терплячою;
· Якщо дитина живе з підтримкою, вона вчиться бути впевненою;
· Якщо дитину приймають такою як вона є, вона вчиться любити;
· Якщо дитина живе з визнанням, вона дізнається, що добре мати мету;
· Якщо дитина живе з чесністю, вона дізнається, що таке істина;
· Якщо дитина живе в справедливості, вона вчиться справедливості;
· Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в себе і в тих, хто поряд;

· Якщо дитина живе в дружелюбності, вона дізнається, що світ – це прекрасне місце, щоб жити і любити.

Кiлькiсть переглядiв: 335

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.